Teslimat ve İade Koşulları
İstisnai durumlar saklı kalmak kaydı ile; www.cafemu.com.tr adresinden almış olduğunuz ürünün ambalajını açmadan / tahrip etmeden / bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile neden belirterek iade edebilirsiniz.
Kredi kartı ile yapılan alışverişinizin iptali için aynı gün içerisinde 0216 337 53 57 numarasından müşteri temsilcilerimizle görüşmeniz veya bu konu ile ilgili cafemuyeldegirmeni@gmail.com adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Alışverişe ait Sipariş Kodu’nu iletmeniz yeterli olacaktır.
İade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren on (10) iş günü içerisinde ürün bedeli iade edilir.
Ürünler mutlaka paketin üzerinde belirtilen gramajlarda olup ürün özelliğine göre farklı hacimlerde olabilir. Hacim farklılıkları iade sebebi sayılmamaktadır. Ürün ile ilgili bilgileri belirtilen telefon numarası veya e-mailden talep edebilirsiniz.
İnsan sağlığını etkilemesi sebebi ile ambalajı açılmış ve/veya tahrip olmuş ürünler iade alınmamaktadır. Aynı sebep ile mağazamızda satılan ürünler yalnızca alışveriş tamamlandıktan hemen sonra ve mağazadan ayrılmadan önce iade edilebilecektir.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi (Kargo şirketi) önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
Gıda dışı aksesuar vb. ürünlerde, ürünün ambalajında ve kendisinde herhangi bir bozulma, kırılma, yırtılma, tahrip, kullanılma vb. durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği şekilde iade edilmemesi durumunda ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
Kahve kavurma günleri değişiklik gösterebilir. Belirtilen kavurma günlerinde siparişler hazırlanır ve belirtilen kargo gününde kargo firmasına teslim edilir.
Kargoya teslim ettiğimiz paketler, kargo firması tarafından işleme alınıyor. Siparişiniz için kargo firması tarafından takip numaranızı içeren bir e-posta alacaksınız. Kargonuzun nerede olduğunu bu e-postadan takip edebilirsiniz. Pandemi sebebiyle teslimat zamanları değişiklik gösterebilir.
Ödemesini gerçekleştirdiğiniz siparişin içeriğinde değişiklik yapmak için 0216 337 53 57 numarasından müşteri temsilcilerimizle görüşmeniz veya bu konu ile ilgili cafemuyeldegirmeni@gmail.com adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Siparişinizin içeriğinde bulunan ürünler için özel kavurma işlemi yapılır. Bu işlem gerçekleşmediği taktirde siparişinizi iptal ederek, yeni bir sipariş vermeyi deneyebilirsiniz. Gönderiniz kargo şirketine teslim edilmediyse siparişinizin teslim işlemi derhal durdurulacaktır. Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumundaysa tamamıyla iade koşulları geçerli olacaktır.
İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı ve sizdeki tüm kopyalarının gönderilmesi gerekmektedir. Faturası bulunmayan ürünlerde iade kabul edilememektedir.
İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleriyle cafeMU’ya ulaştırmanız gerekmektedir.
İade işlemleri için anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri değişebildiğinden, güncel bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.